keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Videoita!

Minulla on ollut ongelmia videoiden lataamiseen liittyen. Tänään vihdoinkin uskaltauduin kokeilemaan youtubea ja sinne lataamista. Pitkään siihen menikin, mutta vihdoinkin sain ladattua sinne muutaman videon, jotka nyt tähän laitan. Eikä olekin kummallista, että kirjoittelen blogia ja kuvia vapaasti tännekin laitan, ja kuitenkin kammoksun ajatusta, että youtuben kautta minusta nähdään asioita, joita en halua näkyvän muille? :D Olen siis melko tarkka yksityisyyteni suhteen, vaikka facebookissakin olen. Mutta sielläkin olen tarkka siitä, mitä näytän kellekin. Ja kuten varmaan huomaakin blogia lukiessani, ei minustakaan ole kuin muutama kuva ja esimerkiksi mieheni kasvoja ei näy missään. Vaikka julkisesti kirjoittelenkin mitä sattuu, on asioita, jotka kuuluvat vain minulle ja läheisilleni. 

Mutta tosiaan, jos palataan videoihin, on ensimmäinen video ensimmäisiä kertoja, kun koirat saivat vapaana riehua pihallamme. Kirosin aiemmin, kun en millään saanut kyseistä videota laitettua, mutta tässä se nyt sitten vihdoinkin olisi. 


Lisäksi on vielä kaksi videota Rikin vetämisestä. Ensimmäinen on 12. tammikuuta vetotreeniltä ja toinen 2. maaliskuuta.




Kertokaa, jos eivät videot näy niin käyn muutamassa asetuksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti