keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Tappelu!

Pitkästä aikaa meillä otettiin yhteen pari viikkoa sitten! Olin itse kuistilla, kun kaikki kolme leikkivät pihalla. Yhtäkkiä äänensävy muuttui ja juoksin vauhdilla pihalle, nappasin katuharjan mukaan ohikulkiessani ja löysin RIKIN ja ASLAKIN tappelemasta Adan vain katsellessa vierestä! 

Ei ollut harjasta paljoa apua, enkä tietenkään tajunnut käydä hakemassa muutaman metrin päästä puutarhaletkua vaan otin Aslakia lonkista kiinni ja yritin potkia Rikiä kauemmaksi. Jalassa oli toki vain crocksit ja nekin lensivät jalasta, kun lenkin itse pyllylleni kuoppaan. 

Kohtapa nuo jo lopettivat ihan itse tappelun minun edelleen istuessani siinä montussa Aslakin takapuolesta kiinni pitäen... Ja tappelun päätteeksi Aslak istahti minun syliini ja kääntyi olkansa yli minua läähättäen katsomaan.

Koirille ei onneksi käynyt kuinkaan. Lähinnä omat jalat oli naarmuilla, kun Aslak sai potkittua minua. Ja vaalenharmaat housut olivat ruskeat hiekasta... Sen jälkeen ei ole ollut mitään. Paitsi Adalla on valeraskaus ja neiti vinkuu ja äksyy välillä pojille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti